Kezdőlap
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged

napfény virágműhely

Vásárlási szerződés

Ez a dokumentum a napfenyvirag.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza. A szerződés a Napfény Virágműhely tulajdonosa (COVERART Kereskedelmi és Szolgáltató Bt., 6753 Szeged, Adorján u. 12., adószám: 23042195-1-06) – a továbbiakban: Szolgáltató – és a webáruházban rendelést leadó vásárló – a továbbiakban: Megrendelő – között jön létre.

Általános

A napfenyvirag.hu webáruház a Napfény Virágműhely által készített és forgalmazott termékeket kínálja eladásra. A Szolgáltató kijelenti, hogy a webáruház működtetéséhez, a termékek elkészítéséhez, értékesítéséhez és a kiszállítási tevékenységhez az összes jogszabályban előírt engedéllyel rendelkezik. A webáruházon keresztül leadott megrendeléssel a Megrendelő kifejezi, hogy a szerződés minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, iktatásra nem kerül. 

A Szolgáltató csak a napfenyvirag.hu oldalon keresztül leadott rendelésekért felel. A webáruházban megjelenített termékek online rendelhetők meg házhozszállítással. A Megrendelő a termék kiválasztásakor megadja a szállítási adatokat, a pénztár oldalon pedig a számlázási adatokat és a Szolgáltató ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. Amennyiben a Megrendelő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, a Szolgáltató nem tehető felelőssé a meghiúsult kiszállítás miatt.

A szerződés hatálya

Jelen szerződés a megrendelés visszaigazolásával lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le. A napfenyvirag.hu rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésszámot generál, melyet a megrendelő által megadott címre küldött visszaigazoló e-mailben közöl. Csak a visszaigazolt, rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes! A megrendelést a napfenyvirag.hu rendszere a rendelés leadását követően automatikusan visszaigazolja.

Árak

A Szolgáltató a napfenyvirag.hu honlapon megjelenített árakon dolgozik, bármely más forrás semmis. A webáruházban és a termékek adatlapján feltüntetett ár a termékek fogyasztói ára, mely az adott megjelenés időpontjában érvényes. Árainkat folyamatosan felülvizsgáljuk, és a mindenkori virág beszerzési árakhoz igazítjuk, melyek a szezontól, alkalmaktól függően változnak. Előfordul, hogy egy csokor vagy növény ára emelkedik, egy másiké pedig csökken.

Ha Ön rendelést ad le, akkor a megrendelt terméket a megrendeléskor érvényes fogyasztói áron szállítjuk ki. Az árak változtatásának jogát fenntartjuk, azok módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, de az ár módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Az árat a megrendelésre küldött visszaigazolás is tartalmazza. 

Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő árra – , akkor a terméket nem szállítjuk hibás áron, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a teljes vételárat visszatérítjük.

A termék ára a képen látható váza, kaspó díját csak abban az esetben tartalmazza, ha az külön a termék leírásban fel van tüntetve. A termékek ára magyar forintban értendő 0% áfát tartalmaz és a csomagolási díjat, illetve az üdvözlőkártyát is magában foglalja.

    Virágok, csokrok

    A webáruzházban megjelenített termékképeken (virágcsokor, virágkompozíció, virágkosár, virágdoboz, stb.) minden esetben a Napfény Virágműhely saját munkái láthatók, a megrendeléseket saját magunk készítjük el, és a kiszállítást is magunk szervezzük.

    Minden virág egyedi, ebből kifolyólag két teljesen egyforma csokor sincs, de mindent megteszünk, hogy a megrendelt csokor stílusában, formájában és virágkötészetében legjobban hasonlítson a képen látható csokorhoz. Virágaink naponta frissülő termékek, némely virág pedig szezonálisan korlátozott elérhetőségű, ezért előfordulhat, hogy a kiválasztott csokor valamelyik összetevője éppen nem kapható vagy nincs készleten. Ekkor a hiányzó összetevőt helyettesítjük.

    Fizetési lehetőségek

    A napfényvirag.hu webáruház részére a STRIPE nemzetközi online fizetési rendszer biztosítja a bankkártyás fizetés lehetőségét, biztonságos, SSL protokoll és erős ügyfélhitelesítés használatával. Bankkártyás fizetéskor a kártyaadatok közvetlenül a STRIPE nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő integrát ablakában kerülnek megadásra. A Szolgáltató a Megrendelő kártya-, illetve számlaadataihoz semmilyen formában nem fér hozzá, abba betekintést nem nyerhet. A sikeres bankkártyás fizetést követően a sikeres fizetés oldalon áttekinthetők a tranzakció adatai.

    Amennyiben a rendelést banki átutalással kívánja kiegyenlíteni, akkor a rendelés vételárát a Szolgáltató OTP banknál vezetett számlájára történő közvetlen átutalással teheti meg.

    Számlaszám: 11735177-21459595-00000000
    IBAN szám: HU61117351772145959500000000 (külföldről indított átutaláshoz)

    Átutaláskor a megjegyzés rovatban fel kell tüntetni a rendelésazonosítót, melyet a visszaigazoló e-mail tartalmaz.

    Erős ügyfélhitelesítés (SCA)

    Az erős ügyfélhitelesítés (Strong Costumer Authetication, SCA) egy plusz biztonsági ellenőrző lépés bankkártyás fizetések során, amely csalások megelőzésére szolgál és biztosítja, hogy csak a kártyabirtokos hitelesíthesse a tranzakciót. Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján az Európai Unióban működő webáruházaknak 2021. január 1-től kötelezően olyan online fizetési megoldást kell alkalmazni, ami lehetővé teszi az erős ügyfélhitelesítést. A webáruházunk által alkalmazott Stripe nemzetközi fizetési rendszer megfelel az SCA követelményeinek.

    Erős ügyfélhitelesítés a gyakorlatban:

    • Ha Ön bankkártyás vásárlást kezdeményez, akkor a fizetendő összegtől függően (30 EUR felett) kártyakibocsátó bankja kezdeményezheti ez erős ügyfélhitelesítést. Ekkor egy felugró ablakban kap tájékoztatást bankja kéréséről. Amíg a hitelesítés nem történik meg, addig a tranzakció függőben marad, a megrendelés nem jön létre.
    • Kártyakibocsátótól függően a plusz ellenőrző lépés eltérő lehet. Ön jóváhagyhatja a tranzakciót egy mobilbanki telefonos alkalmazás segítségével, de akár biometrikus azonosítással is.
    • Ha nem rendelkezik mobilbanki alkalmazással, de megadta telefonszámát bankjának az erős ügyfélhitelesítés használatához, akkor bankja SMS-ben küldi el Önnek a hitelesítő jelszót, amelyet a felugró ablakban tud megadni.
    • Ha Ön nem rendelkezik mobilbanki alkalmazással és nem adott meg bankjának telefonszámot az erős ügyfélazonosításhoz, akkor nem fog tudni olyan online fizetést végrehajtani, amelyhez kártyakibocsátó bankja erős ügyfélazonosítást kér. 

    A vásárlás menete

    A weboldalon történő vásárláshoz nem szükséges fiókot létrehoznia. Ha mégis létrehoz egyet, akkor a rendeléseinek adatai mentésre kerülnek a fiókba, így azokat a későbbiekben is áttekintheti. A fiókban megadott számlázási adatokat a pénztár oldalon automatikusan felkínálja a rendszerünk, így a jövőben gyorsabban adhat le rendelést.

    A webáluházban megrendelhető termékeket a termékkategória oldalak, illetve a jeles események gyűjteményoldalai tartalmazzák. A termék képére kattintva megnyílik a kiválasztott termék adatlap oldala.

    Az adatlap oldalon a termék neve alatt a termék alapára látható. Az Ön által kiválasztott opcionális kiegészítők és termékek hozzáadódnak az alapárhoz. A végösszeget a kosárba helyezés gomb felett láthatja. 

    A termékadatlap oldalon Ön az alábbiakat állíthatja be:

    • Méret, csomagolás, szín (termékenként változó)
    • Kísérőkártya, üzenet szövege
    • Kiegészítő ajándék a rendeléshez
    • Szállítás napja
    • Szállítás napszak
    • Szállítási név, cím, telefonszám

    Méret, csomagolás

    • Csokor esetén kiválaszthatja a csokor méretét (nem minden csokornál). Az alapár normál méretű csokorra vonatkozik (a képeken látható), a kiválasztható exluzív méret feláras, melynek összege a kiválasztáskor látható.
    • Növények esetén az alapár tartalmazza a díszcsomagolást, a kaspó opcionálisan választható, melynek költsége annak kiválasztásakor látható.

    Kísérőkártya, üzenet

    • Önnek lehetősége a virág mellett kísérőkártyán üzenetet küldeni. Itt választhat kártyát és megadhatja az üzenet szövegét. A kísérőkártya ingyenes.

    Ajándék küldése

    • A virág mellé kiegészítő ajándékként édesség vagy bor is választható. Több terméket is kiválaszthat, azonban minden termékből csak egy darabot lehet egy rendeléshez hozzáadni. A kiválasztott termékek ára automatikusan hozzáadódik a virág árához.

    Kiszállítás

    • Meg kell adnia a kiszállítás dátumát, a napszakot, a címzett nevét, a szállítási címet, munkahelyre történő szállítás esetén a cégnevet és a címzett telefonszámát arra az esetre, ha másképp nem biztosítható a kézbesítés.
    • Szegeden a kiszállítás ingyenes, a környező településekre történő szállítás árait, valamint a választható szállítási időpontokat a Szállítási információk tartalmazza.

    Kosár – adatok ellenőrzése

    • A termékadatlap oldalon a „Kosárba rak” gombbal véglegesítheti a rendelés beállítását. Rendszerünk ekkor átirányítja a kosár oldalra, ahol áttekintheti a rendelés tartalmát, annak végösszegét és a megadott adatok helyességét. Ha módosítana a rendelésen, akkor a termék nevére kattintva térhet vissza a rendelés beállításaihoz. Ha rendben találja az adatokat továbbléphet a péntárhoz.

    Pénztár – számlázási adatok, fizetés

    • A pénztár oldalon megadhatja a számlázási adatokat, valamint további megjegyzést fűzhet a rendeléshez. Ha van felhasználói fiókja, és be van jelentkezve, akkor a rendszerünk automatikusan kitölti az adatokat. Az adatok kitöltését követően kiválaszthatja a fizetési módot is és rögzítheti a rendelést.

    Értesítések, számlázás

    • A sikeres rendelésről rendszerünk visszaigazoló e-mailt küld. Átutalásos fizetés esetén a visszaigazoló levél tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. A rendelés elkészítése a vételár beérkezését követően történik.
    • A megrendeléskor elektronikus számla készül, amelyet a rendelés teljesítését követően (kiszállítás, átvétel) küldött visszaigazoló levél tartalmaz.

    Elállás

    Mivel a terméket kifejezetten a megrendelő kérésére állítjuk elő és természeténél fogva gyorsan romlandó, úgy amennyiben a termék átvételre került reklamációnak, elállásnak helye nincs. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján, a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot, olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.

    A megrendelt szolgáltatás a tervezett teljesítési dátumot megelőző munkanapon mondható vissza, amennyiben a terméket a Szolgáltató még nem készítette el.

    Adatvédelem

    A virágküldést bizalmi ügynek tekintjük, így harmadik személy részére az Ön által kért információk továbbításán (pl. üdvözlőkártya szövege) kívül, semmilyen adatot nem adunk át.

    A webáruház böngészése és a megrendelés során technikai információk (IP cím, látogatás időtartama, stb.) kerülnek rögzítésre. A szolgáltatás igénybevételéhez sütik (Cookie) engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a sütik használatát, azt letilthatja a böngészőjének beállításaiban. A sütik tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A süti egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A legtöbb sütiben személyes adat nem kerül tárolásra. A sütikrő bővebben a Sütik kezelése tájékoztatónkban olvashat.

    A Megrendelő adatait (kivétel a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó, a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok) a megrendelés adataival együtt a Szolgáltató egy évig őrzi.

    A megrendelés során gyűjtött adatokat, azok kezelését az Adatkezelési tájékoztató  részletezi.

    Szállítás, kézbesítés

    A webáruházban megrendelt termékek házhozszállítása Szegeden ingyenes. A szállítási időpontokat, határidőket, valamint a környező településekre történő kiszállítás díjait a Szállítási információk részletezi.

    A megrendelt csokor és ajándék szállítását a Szolgáltató szervezi. A Megrendelő a rendeléskor a kiszállításra vonatkozó dátumot és időintervallumot adhat meg, a szolgáltató pedig vállalja, hogy a megrendelt terméket a kiválasztott szállítási időintervallumban kézbesíti a címzett számára.

    Amennyiben a megadott címen a személyes kézbesítés nem lehetséges, de harmadik fél (pl.: családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosított a kézbesítés, úgy az átadható és a megrendelés teljesítettnek tekintendő. Abban az esetben, ha a termék nem kézbesíthető sem a címzettnek, sem harmadik személynek, úgy a műhelyünkbe kerül visszaszállításra. A termék átvehető a műhelyben – címzett vagy Megrendelő által – vagy újbóli szállítási díj ellenében kérhető a címre való újra szállítás.

    Amennyiben a teljesítés alól felmentő ok, vis maior vagy egyéb hátráltató tényező zavarja meg a szállítást, a Szolgáltató megtesz mindent, hogy tájékoztassa a Megrendelőt. A 3 napig át nem vett terméket, teljesült szolgáltatásként kezeli a Szolgáltató és selejtezi azt. Ritka esetben a kiszállítás nem megoldható, melyről a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt.

    A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termék átvételre kerüljön. Abban az esetben, ha a termék átvétele visszautasításra kerül és az nem a termék vagy szolgáltatás minőségével kapcsolatos, úgy a termék átvettnek, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.

      Pin It on Pinterest