Kezdőlap
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged

napfény virágműhely

Kapcsolat

Keress minket!

Ha egyéni elképzelésed van vagy kérdés merül fel a rendeléssel kapcsolatban, keress minket munkaidőben az alábbi elérhetőségeken.

Telefon

Munkaidő

H–P: 9.00–17.00
Sz: 9.00–12.00

Műhely

6753 SZEGED, ADORJÁN U. 12.
/nincs lehetőség vásárlásra/

A szezonális virágdíszek, kopogtatók és koszorúk folyamatosan frissülő kínálata. A szezonális dekorációkat keresd a webáruházunkban.

INFO

Gyakori kérdések

Számos virágküldő cég honlapján találkozhatsz gyönyörű termékfotókkal. A legtöbbjük azonban közvetítő, aki helyi virágboltoknak továbbítja a megrendelésed, így joggal merülhet fel a kérdés, hogy valóban olyan lesz e a csokor, mint ami a képeken látható. Az oldalunkon minden képen a saját munkáinkat láthatod. A megrendelésed mi készítjük el műhelyünkben és a szállításról is magunk gondoskodunk. Biztos lehetsz benne, hogy a kiválasztott csokor olyan lesz, mint amit megrendelsz. 

Regisztrálni kell a rendeléshez?

Nem. Fiók létrehozása nélkül is lehet rendelni. A fiók arra jó, hogy a későbbiekben át tudd tekinteni a korábbi megrendeléseid és ha van fiókod, akkor a jövőbeni rendeléseknél nem kell újra megadni a számlázási adataidat fizetéskor.

 

Hogyan rendeljek?

A termék adatlap oldalán, ha van rá lehetőség, akkor válaszd ki a méretet, a színt, növényeknél pedig a kaspót. Írj üzenetet a címzettnek és válassz egy ingyenes kísérőkártyát. Édességet és italt is választhatsz a virág mellé.

Add meg a kiszállítás napját, a napszakot és a címzett adatait.

A kosár oldalon áttekintheted a rendelés tartalmát és adatait. Ha módosítanál az adatokon, akkor kattints a csokor nevére. A pénztár oldalon bankkártyával és átutalással is fizethetsz. Itt adhatod meg a számlázási adatokat és további megjegyzést is adhatsz a rendeléshez. Részletesebben itt olvashatsz a rendelés menetéről.

 

Ugyanilyen csokrot kapok?

Virágaink naponta frissülő termékek, ezért előfordulhat, hogy a megrendelt csokor valamely összetevője nincs készleten. Ilyenkor a hiányzó össszetevőt helyettesítjük, de biztos lehetsz benne, hogy stílusában, formájában, színeiben és virágkötészetében ugyanolyan csokrot készítünk, mint amit kiválasztottál.

 

Küldhetek üzenetet, ajándékot?

A rendelés beállításakor a termékadatlap oldalon megadhatod legfeljebb 90 karakterből álló üzeneted és kiválaszthatod a kísérőkártyát, amelyre kézzel írjuk üzeneted. Az üzenetküldés és a kísérőkártya ingyenes.

Ugyanitt édességet és bort is választhatsz a csokor mellé. Több ajándékot is választhatsz, de mindegyikből csak egyet. A kiválasztott ajándék(ok) ára hozzáadódik a rendelés összegéhez, amely az összesítésben látható, mielőtt a kosárba tennéd a rendelést.

 

Mikorra kérhető kiszállítás?

A rendeléseket hétköznap 9.00–19.00, hétvégén 9.00–13.00 óra között tudjuk kiszállítani. Szombati és vasárnapi szállítás csak akkor lehetséges, ha az adott dátum a dátumválasztóban kiválasztható.

Legkorábban a következő munkanapra lehet rendelést leadni. Ha mindenképp a mai napra szeretnél rendelni, hívj fel minket, és megbeszéljük a lehetőségeket.

Szombati szállításhoz legkésőbb pénteken, vasárnapi szállításhoz pedig legkésőbb szombat délig adható le rendelés.

Jeles alkalmakra csak annyi rendelést veszünk fel, amennyit a megfelelő minőségben teljesíteni tudunk. Ha biztosra szeretnél menni, akkor célszerű több nappal az alkalom előtt leadni a rendelést.

Átvehetem személyesen?

Gyakran előfordul, hogy beszerzés vagy kiszállítás miatt nem tartózkodunk a műhelyben, ezért a személyes átvételt nem tudjuk biztosítani. Ha a házhoz szállítás valamely okból nem felel meg, akkor hívj fel minket, biztosan találunk megoldást.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Szeged közigazgatási területén belül a szállítás ingyenes. Ide tartozik Szőreg, Tápé, Kiskundorozsma, Szentmihály és Gyálarét is.

A környező települések szállítási díjait a termékoldalon, a szállítási település kiválasztásánál találod meg.

 

Hogyan történik a kézbesítés?

Virágfutárunk a megjelölt időpontban kiszállítja a csokrot a megadott címre és megkísérli személyesen átadni. Ha ez meghiúsul (pl. a címzett nincs otthon, nem reagál a csengetésre) akkor felhívja a címzettet a megadott telefonszámon, és egyezteti az átadás módját és esetleges új időpontját.

Ha a csokor átadása nem lehetséges, akkor futárunk visszaszállítja a műhelybe és mi felvesszük veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a további lehetőségeket.

 

Miért változik egyes virágok ára?

Árainkat folyamatosan felülvizsgáljuk, és a mindenkori virág beszerzési árakhoz igazítjuk, melyek a szezontól, alkalmaktól függően változnak. Előfordul, hogy egy csokor vagy növény ára emelkedik, egy másiké pedig csökken.

Egy esetleges árváltozás a leadott megrendeléseket nem érinti. Minden virágrendelést a vásárláskor érvényes áron teljesítünk, melyet a visszaigazoló levél is tartalmaz!

 

Milyen visszaigazolást kapok?

Sikeres rendelés után a rendszerünk minden esetben automatikus visszaigazoló levelet küld a megadott e-mail címre. Ha egy órán belül nem érkezik visszaigazoló levél, akkor kérjük, keress minket telefonon.

Átutalásos fizetéskor, a vételár beérkezését követően újabb levelet küldünk jelezve, hogy megkezdtük a rendelés feldolgozását.

A sikeres teljesítésről a kézbesítés napján levelet küldünk amelyben letölthető a számla. Igyekszünk ezt a visszaigazolást a kézbesítést követően minél hamarabb elküldeni, de előfordul, hogy erre csak a munkaidő végén jut időnk.

A teljesítés visszaigazolásának időpontja tehát nem azonos a kézbesítés idejével!

Fizethetek készpénzben is?

A megrendelt termékek vételárát átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Készpénzes fizetésre jelenleg nincs lehetőség.

Biztonságos a kártyás fizetés?

Webáruház részére a STRIPE nemzetközi online fizetési rendszer biztosítja a bankkártyás fizetés lehetőségét, biztonságos, SSL protokoll és erős ügyfélhitelesítés használatával. A kártyaadatok közvetlenül a STRIPE nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő integrát ablakában kerülnek megadásra.

Webáruházunk a kártya-, illetve számlaadataidhoz semmilyen formában nem férhet hozzá.

testimonial gray

Rólunk mondták …

Nagyon szép lett a csokor, és aznapra is tudtam rendelni kiszállítással. A címzett pedig repesett az örömtől. Meglepi volt. Köszönjük szépen.

Zsuzsa

Budapest

A lányom születésnapjára szerettem volna küldeni a kedvenc virágjából. Örömöt tudtam szerezni az üzlet által a távolból is. Kedvesek és segítőkészek.

Liza

Németország

Segítőkész, kedves kiszolgálás. A virág nagyon szép friss, ízlésesen csokorba rendezett. Aki virágcsokor kiszállíttatásban gondolkodik, a boltot szívből ajánlom!

Andrea

Abony

Ha virág kell, a Napfény Virágműhelytől rendelek. Ha nincs ötletem, Edina akkor is segít egy kreatív virágcsodával, amit házhoz is szállítanak.

Péter

Szeged

Üzenet

review-user
review-google

Pin It on Pinterest