Kezdőlap
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged
Napfény Virágműhely logó: virágküldés Szeged

napfény virágműhely

Kapcsolat

Keress minket!

Ha egyéni elképzelésed van vagy kérdés merül fel a rendeléssel kapcsolatban, keress minket munkaidőben az alábbi elérhetőségeken.

Telefon

Munkaidő

H–P: 9.00–17.00
Sz: 9.00–12.00

Műhely

6753 SZEGED, ADORJÁN U. 12.
/nincs lehetőség vásárlásra/

A szezonális virágdíszek, kopogtatók és koszorúk folyamatosan frissülő kínálata. A szezonális dekorációkat keresd a webáruházunkban.

INFO

Gyakori kérdések

Számos virágküldő cég honlapján találkozhatsz gyönyörű termékfotókkal. A legtöbbjük azonban közvetítő, aki helyi virágboltoknak továbbítja a megrendelésed, így joggal merülhet fel a kérdés, hogy valóban olyan lesz e a csokor, mint ami a képeken látható. Az oldalunkon minden képen a saját munkáinkat láthatod. A megrendelésed mi készítjük el műhelyünkben és a szállításról is magunk gondoskodunk. Biztos lehetsz benne, hogy a kiválasztott csokor olyan lesz, mint amit megrendelsz. 

Regisztrálni kell a rendeléshez?

Nem. Fiók létrehozása nélkül is lehet rendelni. A fiók arra jó, hogy a későbbiekben át tudd tekinteni a korábbi megrendeléseid és ha van fiókod, akkor a jövőbeni rendeléseknél nem kell újra megadni a számlázási adataidat fizetéskor.

 

Hogyan rendeljek?

A termék adatlap oldalán, ha van rá lehetőség, akkor válaszd ki a méretet, a színt, növényeknél pedig a kaspót. Írj üzenetet a címzettnek és válassz egy ingyenes kísérőkártyát. Édességet és italt is választhatsz a virág mellé.

Add meg a kiszállítás napját, a napszakot és a címzett adatait.

A kosár oldalon áttekintheted a rendelés tartalmát és adatait. Ha módosítanál az adatokon, akkor kattints a csokor nevére. A pénztár oldalon bankkártyával és átutalással is fizethetsz. Itt adhatod meg a számlázási adatokat és további megjegyzést is adhatsz a rendeléshez. Részletesebben itt olvashatsz a rendelés menetéről.

 

Ugyanilyen csokrot kapok?

Virágaink naponta frissülő termékek, ezért előfordulhat, hogy a megrendelt csokor valamely összetevője nincs készleten. Ilyenkor a hiányzó össszetevőt helyettesítjük, de biztos lehetsz benne, hogy stílusában, formájában, színeiben és virágkötészetében ugyanolyan csokrot készítünk, mint amit kiválasztottál.

 

Küldhetek üzenetet, ajándékot?

A rendelés beállításakor a termékadatlap oldalon megadhatod legfeljebb 90 karakterből álló üzeneted és kiválaszthatod a kísérőkártyát, amelyre kézzel írjuk üzeneted. Az üzenetküldés és a kísérőkártya ingyenes.

Ugyanitt édességet és bort is választhatsz a csokor mellé. Több ajándékot is választhatsz, de mindegyikből csak egyet. A kiválasztott ajándék(ok) ára hozzáadódik a rendelés összegéhez, amely az összesítésben látható, mielőtt a kosárba tennéd a rendelést.

 

Mikorra kérhető kiszállítás?

A rendeléseket hétköznap 9.00–19.00, hétvégén 9.00–13.00 óra között tudjuk kiszállítani. Szombati és vasárnapi szállítás csak akkor lehetséges, ha az adott dátum a dátumválasztóban kiválasztható.

Legkorábban a következő munkanapra lehet rendelést leadni. Ha mindenképp a mai napra szeretnél rendelni, hívj fel minket, és megbeszéljük a lehetőségeket.

Szombati szállításhoz legkésőbb pénteken, vasárnapi szállításhoz pedig legkésőbb szombat délig adható le rendelés.

Jeles alkalmakra csak annyi rendelést veszünk fel, amennyit a megfelelő minőségben teljesíteni tudunk. Ha biztosra szeretnél menni, akkor célszerű több nappal az alkalom előtt leadni a rendelést.

Átvehetem személyesen?

Gyakran előfordul, hogy beszerzés vagy kiszállítás miatt nem tartózkodunk a műhelyben, ezért a személyes átvételt nem tudjuk biztosítani. Ha a házhoz szállítás valamely okból nem felel meg, akkor hívj fel minket, biztosan találunk megoldást.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Szeged közigazgatási területén belül a szállítás ingyenes. Ide tartozik Szőreg, Tápé, Kiskundorozsma, Szentmihály és Gyálarét is.

Algyő, Deszk, Domaszék, Röszke, Sándorfalva, Szatymaz, Tiszasziget, Újszentiván szállítás díja 1.500 Ft, Kübekházára, Mórahalomra és Zsombóra 2.000 Ft.

 

Hogyan történik a kézbesítés?

Virágfutárunk a megjelölt időpontban kiszállítja a csokrot a megadott címre és megkísérli személyesen átadni. Ha ez meghiúsul (pl. a címzett nincs otthon, nem reagál a csengetésre) akkor felhívja a címzettet a megadott telefonszámon, és egyezteti az átadás módját és esetleges új időpontját.

Ha a csokor átadása nem lehetséges, akkor futárunk visszaszállítja a műhelybe és mi felvesszük veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a további lehetőségeket.

 

Miért változik egyes virágok ára?

Árainkat folyamatosan felülvizsgáljuk, és a mindenkori virág beszerzési árakhoz igazítjuk, melyek a szezontól, alkalmaktól függően változnak. Előfordul, hogy egy csokor vagy növény ára emelkedik, egy másiké pedig csökken.

Egy esetleges árváltozás a leadott megrendeléseket nem érinti. Minden virágrendelést a vásárláskor érvényes áron teljesítünk, melyet a visszaigazoló levél is tartalmaz!

 

Milyen visszaigazolást kapok?

Sikeres rendelés után a rendszerünk minden esetben automatikus visszaigazoló levelet küld a megadott e-mail címre. Ha egy órán belül nem érkezik visszaigazoló levél, akkor kérjük, keress minket telefonon.

Átutalásos fizetéskor, a vételár beérkezését követően újabb levelet küldünk jelezve, hogy megkezdtük a rendelés feldolgozását.

A sikeres teljesítésről a kézbesítés napján levelet küldünk amelyben letölthető a számla. Igyekszünk ezt a visszaigazolást a kézbesítést követően minél hamarabb elküldeni, de előfordul, hogy erre csak a munkaidő végén jut időnk.

A teljesítés visszaigazolásának időpontja tehát nem azonos a kézbesítés idejével!

Fizethetek készpénzben is?

A megrendelt termékek vételárát átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Készpénzes fizetésre jelenleg nincs lehetőség.

Biztonságos a kártyás fizetés?

Webáruház részére a STRIPE nemzetközi online fizetési rendszer biztosítja a bankkártyás fizetés lehetőségét, biztonságos, SSL protokoll és erős ügyfélhitelesítés használatával. A kártyaadatok közvetlenül a STRIPE nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő integrát ablakában kerülnek megadásra.

Webáruházunk a kártya-, illetve számlaadataidhoz semmilyen formában nem férhet hozzá.

testimonial gray

Rólunk mondták …

Nagyon szép lett a csokor, és aznapra is tudtam rendelni kiszállítással. A címzett pedig repesett az örömtől. Meglepi volt. Köszönjük szépen.

Zsuzsa

Budapest

A lányom születésnapjára szerettem volna küldeni a kedvenc virágjából. Örömöt tudtam szerezni az üzlet által a távolból is. Kedvesek és segítőkészek.

Liza

Németország

Segítőkész, kedves kiszolgálás. A virág nagyon szép friss, ízlésesen csokorba rendezett. Aki virágcsokor kiszállíttatásban gondolkodik, a boltot szívből ajánlom!

Andrea

Abony

Ha virág kell, a Napfény Virágműhelytől rendelek. Ha nincs ötletem, Edina akkor is segít egy kreatív virágcsodával, amit házhoz is szállítanak.

Péter

Szeged

Üzenet

review-user
review-google

Pin It on Pinterest