Szállítási információk
Az alábbiakban a webáruházunkban megrendelt virágok kiszállításával kapcsolatos információkat gyűjtöttük össze. Amennyiben nem talál választ kérdésére, kérjük keressen minket telefonon vagy e-mailben.
Ki végzi a kiszállítást?
A virág sérülékeny termék, amely speciális gondoskodást és szállítást igényel, ezért termékeink kézbesítését nem bízzuk futárszolgálatra, hanem magunk szállítjuk ki.
A kiszállítás dátuma
A kiválasztott termék adatlap oldalán, a kosárba helyezés előtt, egy dátumválasztó segítségével beállítható a kiszállítás napja.* A kiválasztott naptól függően a kiszállítási időpont az alábbiak szerint szűkíthető:
Hétköznapok esetén
- Munkaidőben bármikor
- Délelőtt 9–12 óra között
- Dél körül 11–13 óra között
- Délután 13–17 óra között
- Délután 17–19 óra között
Legkorábbi és aznapi rendelés
Legkorábban a következő munkanapra lehet online rendelést leadni. Aznapi szállítást csak abban az esetben tudunk vállalni, ha a kiválasztott csokor összetevői készleten vannak és azt van időnk elkészíteni és kiszállítani. Aznapi szállításhoz telefonos egyeztetés szükséges!
Szombat, vasárnap
Hétvégi szállítás csak akkor lehetséges, ha az adott nap a dátumválasztóban kiválasztható. Szombati szállításhoz legkésőbb pénteken, vasárnapi szállításhoz pedig legkésőbb szombat délig adható le rendelés. Szombati és vasárnapi szállítási nap kiválasztásakor az alábbi napszakok választhatók:
- Délelőtt 9–12 óra között
- Dél körül
* Amennyiben a dátumválasztóban egy adott nap nem választható ki, az azt jelenti, hogy arra a napra valamely okból (pl. zárva tartunk) nem vállalunk szállítást.
Egyes exkluzív termékek elkészítéséhez speciális virágok szükségesek, amelyeket csak akkor szerzünk be, ha arra megrendelés érkezik. Ezeknél a virágkompozícióknál jól láthatóan jelöljük a minimális szállítási időpontot.
Ünnepnapok
Ünnepnapokra és munkaszüneti napokra is vállalunk kiszállítást, ha ezek a napok a dátumválasztóban kiválaszthatók. Ez alól kivételt képeznek olyan ünnepek mint pl. a karácsony és újév napja. Ünnepnapok esetén aznapi rendelést nem vállalunk, a rendelést legkésőbb a megelőző napon szükséges leadni.
Jeles alkalmak
A Valentin nap, a nőnap, az anyák napja és a ballagások olyan alkalmak, amikor nagy számban érkeznek előrendelések. Előrendeléseket addig fogadunk, amíg biztosítottnak látjuk, hogy azokat a megfelelő minőségben, határidőre el tudjuk készíteni. Előfordulhat, hogy akár napokkal az alkalom előtt lezárjuk az előrendelési lehetőséget, ezért ilyenkor célszerű több nappal az alkalom előtt leadni a rendelést.
Szállítási díjak
Ingyenes kiszállítás
Szeged közigazgatási területén belül a szállítás ingyenes. Ide tartozik Szőreg, Tápé, Kiskundorozsma, Szentmihály és Gyálarét is.
Szeged közelében lévő települések
A környező települések aktuális szállítási díjait a termékoldalon, a szállítási település kiválasztásánál találod meg.
A kézbesítés menete
Futárunk a megjelölt időpontban kiszállítja a csokrot a megadott címre és megkísérli személyesen átadni. Ha ez meghiúsul (pl. a címzett nincs otthon, nem reagál a csengetésre) akkor felhívja a címzettet a megadott telefonszámon, és egyezteti az átadás módját és esetleges új időpontját.
Ha a csokor átadása nem lehetséges, akkor futárunk visszaszállítja a műhelybe és mi felhívjuk vagy felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben, hogy egyeztessük a további lehetőségeket.
A sikeres kézbesítésről levelet küldünk. Igyekszünk ezt a visszaigazolást a kézbesítést követően minél hamarabb elküldeni, de előfordul, hogy erre csak a munkaidő végén jut időnk. A teljesítés visszaigazolásának időpontja tehát nem azonos a kézbesítés idejével!
A rendelés átvétele harmadik fél által
Amennyiben a megadott címen, a megadott időpontban a személyes kézbesítés nem lehetséges, de futárunk úgy ítéli meg, hogy harmadik fél (pl.: családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosítható, úgy a megrendelt terméket átadja és a megrendelést teljesítettnek tekintjük.